up למעלה

הבלינצ'סים השונים שירעננו לכם את הצלחת

הבלינצ'ס הוא קרוב משפחה אשכנזי של הקרפ הצרפתי מחד גיסא, ושל הפנקייק העבה והאמריקאי, מאידך גיסא. עליו הם עבים יותר מהקרפ, אולם דקים יותר מהפנקייק, וכן עוטפים בתוכם תוספות שונות.

שורשיו של הבלינצ'ס המסורתי הוא ככל הנראה בפולין, משם התפשט, והמילוי המסורתי שלו כולל גבינה מתוקה. בשל כך, הוא הפך עם השנים לחלק בלתי נפרד משולחן החג בשבועות, ובצדק.
מחפשים רעיונות לגיוון הבלינצ'ס שלכם? יש לכם על מי לסמוך! הנה כמה אפשרויות שחשבנו עליהן בשבילכם…

בלינצ'ס גבינות

ריקוטה וצימוקים או גבינה לבנה ואינסטנט פודינג, שני אלה הם שילובים לגיטימיים בהחלט לבלינצ'ס שלכם. מומלץ לזלף מעל סירופ מייפל או דבש ולהגיש עם פירות יער.

בלינצ'ס גבינות ושוקולד

שוקולד הופך את הכל ליותר טעים! בכל תצורה שהיא: כתוספת לארוחה שלכם או כקינוח, בהגשה חמה או לאחר קירור – מהרו לטעום כי לא בטוח שיישאר משהו על הצלחת…

בלינצ'ס סופלה

בלינצ'ס סופלה היא מנה המשלבת בין הבלינצ'ס היהודי הקלאסי לבין הסופלה, הלא הוא הקינוח הצרפתי הקלאסי. לכל טבח יש גרסה שונה למנה זו, אך כולם מכילים את המרכיבים היסודיים: חמאה, שמנת, סוכר וביצים. ניתן להוסיף, למשל, מיץ תפוזים ושמנת.

בלינצ'ס פירות

את בלינצ'ס הפירות תוכלו למלא בגבינת שמנת או גבינה כל אחרת שאתם מעדיפים, ולהוסיף את הפרי האהוב שייצור לכם את הביס המושלם.

בלינצ'ס מלוח

אוהבי המלוחים שבינינו יכולים להשתמש ביצירתיות כדי לגוון את הבלינצ'ס – אפשר למלא אותו בתרד, פטה ועגבניות צלויות. גם עשבי תיבול קצוצים בשילוב עם בשר יכולים להוות תוספת מרעננת.

 

 

_______________________________________________________________________________________________________________

כשהוא עוטף מילויים מגוונים, הבלינצ'ס הינו מאכל שחיתות שלא ניתן לעמוד בפניו. כל מה שצריך זה להגיע לעלי הבלינצ'ס נכונים, ומכאן הדרך סלולה! תוכלו להמשיך ו'לחתל' את הבלינצ'ס שלכם סביב כל תוספת אחרת שתשדרג, תגוון ותענג את בלוטות הטעם שלכם. אל תשכחו להגיש עם פירות ושמנת חמוצה. שיהיה בתיאבון!

 

מחפשים עוד כמה רעיונות ומתכונים לבלינצ'ס האולטימטיבי שלכם? צירפנו לכם לינקים למתכונים מומלצים:

Accessibility
סגור