up למעלה

חוויה אורגנית בחווה – קיבוץ הרדוף

חוויה אורגנית בחווה מציעה סיורים מותאמים למשפחות או לקבוצות:

 רפת אורגנית בהרדוף:

איך הפרות כל כך נקיות? מה הם אוכלות? איך מחלקים להם כל כך הרבה אוכל כל יום? כמה חלב חולבים מפרה? איך מאכילים עגלות בנות יום? מי עובד ברפת? הפרות חולות? מה עושים? ….. אלו מקצת השאלות שעולות לאור ההתנסות האישית בסיורי המשפחות המתקיימים ברפת האורגנית בהרדוף שהינה חלק מסיורי חוויה אורגנית בחווה.

גן הבית – שדה הירקות של הרדוף:

מה זה הבוץ הזה? איך גדלה צנונית? למה הקולרבי שלכם כל כך מתוק? מה אתם עושים נגד מזיקים? איך זה שהשדה שלכם כל כך יפה? למה מגדלים כל כך הרבה סוגי ירקות אחד ליד השני? אתם עובדים גם שיורד גשם? מי שותל ומי קוטף?

איזה כיף של שאלות וכך שהולכים עם מבקרים עולות השאלות והתשובות… זורמות תוך כדי התנסות של קטיף, טעימה, התבוננות בחיפושית וגם בפרפר.

אז מה עושים?
מטיילים בשדה הירקות, מתרשמים מהגידול, טועמים אותו, רואים חרקים ועוד…
כחלק מהחוויה תוכלו להכין מדורה ועליה פיתות, יישאלו שאלות וינתנו תשובות ויחדיו תוכלו לחוות את יופיו של השדה.  הביקור בגן הירק מותנה בעונות השנה [כל עונה והגידולים שלה – אם ישנם]

איך מגיעים:
נוסעים על כביש 79 הנמצא בין צומת המוביל לצומת סומך, למגיעים מצומת המוביל יש פנייה שמאלה לכיוון עדי והרדוף. המרחק להרדוף מכביש 79 כ–4 ק"מ.
לרפת – בכניסה להרדוף יש שילוט, נפגשים ליד מכון החליבה.
לגן הירק– כחצי ק"מ לפני הרדוף פונים ימינה לכוון מצפה עדי, לאחר 1.5 ק"מ יש פנייה שמאלה לכוון גן הירק.

אז למה אתם מחכים?
בואו לבקר אצלנו!
המקום פתוח בכל ימות השבוע,  בתיאום מראש.

הביקור ברפת האורגנית ובגן הירק מתאים למשפחות, לקבוצות ילדים, לקבוצות של מבוגרים, ולאירועים מיוחדים. הביקור במקום מהווה אטרקציה מיוחדת לילדים החווים את הטבע בצורה חווייתית ומהנה.

הביקור בגן הירק מותנה בעונות השנה.

לתיאום ביקור ב"חוויה אורגנית בחווה" צרו קשר

עם ארנון בטלפון 052-725-00-00.

הביקור מותנה בהרשמה מראש

Accessibility
סגור