up למעלה

משק קורלנדר

משק קורלנדר נוסד ב 1951 על-ידי לויצ'י, לילי קורלנדר ובנם טומי בן ה-3, אשר הגיעו מטרנסילבניה שברומניה לאחר מלחמת העולם השנייה. הסוכנות היהודית, שליוותה את המתיישבים במושב, העניקה להם פרה בהריון וחצי סוס לתחילת הדרך. לאחר 3 שנים הצטרף למשפחה בנם השני – זאב.

בימיה הראשונים במשק, גידלה המשפחה ירקות, אספה את מעט הביצים שהטילו התרנגולות וחלבה את הפרה. את התוצרת הייתה מעמיסה סבתא לילי על כתפיה – ולאחר שהלכה רבות או נעזרה בטרמפים – הגיעה לשוק הסמוך בקריית שמונה, בניסיון למכור אותה.

עם השנים המשק החקלאי התפתח מאוד. כיום הרפת מונה כ- 500 פרות ומשלבת את הטכנולוגיות החדשניות ביותר עם המסורת המשפחתית, המטפחת שלושה דורות של שיתוף פעולה. גם תחום הפרדסים והמטעים גדל ובמקביל התפתח הענף האורגני במשק הכולל זיתים, רימונים, אשכוליות, תפוזים ולימונים.

לצד המשק, נמצאת מחלבת הבוטיק, המתמחה בייצור מגוון גבינות: אדם, קממבר, צפתית, גאודה, לאבנה וחלומי – כולן תוצרת משק קורלנדר והינן כשרות למהדרין. מוצרים נוספים הנמצאים בחנות הם: שמן זית אורגני תוצרת המשק, יינות תוצרת הגליל והגולן, ריבות וממרחים, דבש ועוד.

נשמע לכם מעניין? אז למה שלא תקפצו לבקר?

משק קורלנדר מזמין אתכם לסיור חווייתי מודרך ברפת המודרנית, הכולל התנסות בחליבה ידנית של פעם, הגמעת עגלים ושתיית שוקו טרי.

תוכלו גם להתארח במתחמי האירוח הסמוכים, הנמצאים במושבי הגליל העליון, למרגלות צפון הגולן: שאר ישוב, בית הלל ויובל. במרכזם של המתחמים קיים אזור ירוק מלא בנחלים, מסלולי טיול ובילוי בטבע. במתחמי האירוח עצמם יש הקפדה על ניקיון, מתקני שירות מגוונים (פינות בישול בחוץ, מתחמי ישיבה, בריכות ועוד), חצרות מטופחות והתאמה לחופשה משפחתית נוחה ונעימה, כמו גם חופשה זוגית או אפילו קבוצתית.

כל המתחמים מהווים נקודות יציאה מושלמות לטיולים באיזור, ולהשתתפות בשפע אטרקציות מסביב, הנמצאים במרחק הליכה או נסיעה קצרה.

משק קורלנדר

משק 19, בית הילל

טלפון: 052-4585058

שעות הפתיחה: א'-ש' בשעות 9:00-17:00

הסיורים בתשלום ובתיאום מראש

מייל:  farm@kurlender.co.il

אתר: https://kurlender.co.il/

 

לכתבה המלאה

 

 

Accessibility
סגור