up למעלה

מחלבת אדיר

אליעזר ופרידה רוזנברג, ניצולי שואה שאיבדו את היקר להם מכול, עלו לארץ בשנת 1951 והתיישבו כזוג צעיר במושב כרם בן זימרה. העבודה הקשה שהושקעה בבניית מקום מגורים הולם במושב הצעיר השתלמה – בשנות השבעים כבר נשתלו מטעים ובעקבותיהם הוקמו בזה אחר זה גם דיר עזים, מחלבה, יקב ומרכז המבקרים.

עם הזמן צמחה לה המשפחה הצעירה והוספו לה ארבעה בנים ונכדים לרוב וגם… מרכז מבקרים מקסים השוכן מול נוף הכרמים המשכר. כל אלה מסמלים את התקומה המרגשת של המשפחה המזמינה אתכם לחוויה קולינרית המבוססת על תפריט של גבינות ויין מבית היוצר של “יקב אדיר” ו”חלב אדיר”.

“חלב אדיר” הינו קו מוצרים איכותי ובריא המופק בעדר העיזים הגדול ביותר בארץ וכולל מגוון רחב של יוגורטים, גבינות רכות וקשות, וכמובן חלב עיזים טהור. בהתבסס על ההצלחה הארצית והיכולת להשיג אספקה מתמדת של חלב עיזים איכותי, לאורך כל השנה, הוחלט על פיתוח מותג עצמאי במחלבה “חלב אדיר” המציע לצרכנים לטעום מהמורשת המשפחתית הייחודית הכוללת מחויבות, ועשייה מהלב.

“יקב אדיר” מייצר יין מענבי הכרם המשפחתי שנשתל במהלך שנות השמונים והתשעים בחלקה מובחרת בגליל העליון. בכרם משלבים אדמות איכותיות יחד עם תנאי מזג אוויר אופטימליים המעניקים להם את טעמם המשובח והמפורסם. מאז הקמתו ב-2003 ממשיך “יקב אדיר” להטמיע את הסטנדרטים הגבוהים שלו לאורך כל שלבי הייצור, ואף זכה במעמד של יקב ישראלי עטור פרסים המייצר חלק מסדרות היין המשובחות ביותר במדינה.

מרכז המבקרים מציע מגוון פעילויות לקבוצות ולפרטיים, ומתמחה בבניית ימי כיף וגיבוש, לחברות ולוועדי עובדים, יחד עם מגוון מארזי שי. עוד מציע המרכז טעימות יין וגבינות, ארוחות בוקר וצוהריים עשירות ומגוונות, סדנאות קולינריות להכנת גבינה, פסטה ורביולי, שוקולד ופרלינים ואפייה בטאבון.

מבלים באזור? אל תוותרו על ביקור במחלבה!

מחלבת אדיר

א”ת פארק דלתון

טלפון: 04-6991039

שעות הפתיחה: א’-ה’ 9:00-16:00, ו’ 9:00-15:00 בתיאום מראש

מייל: office@halavadir.co.il

Accessibility
סגור