up למעלה

רעיונות מתוקים לילדים בזמן בידוד

שעות ארוכות בבית וריצה אינסופית למקרר, בא לי משהו טעים. מוכר לכם ?

על זה נוסיף את זה שלא יוצאים מהבית ומוציאים הרבה פחות אנרגיה מבדרך כלל…

אז שימו לב –

האם ניתן לספק לילד מזון מתוק שעדיין יספק ערכים תזונתיים?

תתפלאו לדעת שכן!

קבלו מגוון רעיונות למזונות מתוקים ומפנקים, שניתן להכין לבד בבית.

  1. כוס חלב חם עם כפית דבש(*): משקה מתקתק עם כמות סוכר לא גבוהה (דבש ניתן לתת לילדים מגיל שנה ומעלה).
  2. דייסת אורז: מבשלים ¼ כוס אורז עם ¾ כוס חלב וכפית סוכר עד להסמכה. שהדייסה מוכנה מפזרים מעל קינמון.
  3. דייסת קוואקר: 3 כפות שיבולת שועל, ½ כוס חלב 3%, ½ כוס מים, כפית דבש. מבשלים תוך כדי ערבוב את כל המרכיבים בתוך פינג’אן עד להסמכה. הדייסה מהווה מקור טוב לסידן וסיבים תזונתיים.
  4. סחלב בטעם וניל: ממיסים כף קורנפלור בתוך ¼ כוס חלב. מבשלים את הקורנפלור המומס עם ¾ כוס חלב, כף סוכר ו-1/4 כפית תמצית וניל. מערבבים כל העת עד שהחלב מסמיך. מסירים מהאש ומפזרים מעל הדייסה בוטנים טחונים דק.
  5. מוזלי בריאות: יוגורט 3%, כפית טחינה גולמית, כפית דבש. מערבבים את המרכיבים. חותכים מעט פירות טריים (אגס, תפוח, בננה, תותים) ומוסיפים לתערובת. המוזלי עשיר בסידן, ומהווה מקור לויטמינים ומינרלים נוספים בזכות היוגורט והפירות.
  6. דייסת קורנפלור: ממיסים 2 כפות קורנפלור ב1/3 כוס חלב. מבשלים את הקורנפלור המומס עם 2/3 כוס חלב וכפית סוכר עד להסמכה. לאחר שמסירים מהאש מפזרים מעל שקדים טחונים דק ומעט קוקוס.
  7. חביתיות גבינה עם יוגורט: מתכון שמזכיר הכנת פנקייקים אך בריא הרבה יותר וטעים לא פחות.
    מרכיבים (כ-15 חביתיות): 1 גביע גבינה 5% (250 גרם), ½ שקית אינסטנט פודינג וניל, ביצה, 2 כפות קמח, קורט מלח.
    אופן ההכנה: בחושים את כל המרכיבים יחד לבלילה אחידה. מחממים מחבת טפלון ומורחים אותה עם מעט שמן קנולה בעזרת נייר סופג (או שניתן לשים תרסיס שמן). כשהמחבת חם, שופכים חצי מצקת מהבלילה ומטגנים קלות והופכים לצד השני. לפני ששמים כל חביתית משמנים שוב מעט את המחבת. שהחביתיות מוכנות מורחים עליהן מעט יוגורט במתיקות מעודנת ואוכלים!
Accessibility
סגור