up למעלה

6 חטיפים בריאים לילדים בדרך לחופשה משפחתית

מי מאיתנו לא מכיר את הסיטואציה שבה קמנו מוקדם, סידרנו תיקים, דחסנו ילדים לאוטו ואת כל הצעצועים הקיימים בעולם ובפנייה הראשונה בכביש שומעים: "אמא, אבא מתי אוכלים"?  

ברוב המקרים הרעב של הילדים נובע מתוך שעמום ולא מצורך אמיתי לאוכל. לכן כדאי להתכונן מראש,

תכינו לילדים משחקים שיעסיקו אותם בזמן הנסיעה.

הנקודה החשובה שצריכה להוביל אתכם בתכנון הארוחות בחופשה ובדרכים, היא לשאוף לשנות כמה שפחות את שגרת האכילה של הילדים.

 

למשל אתם יכולים לקבוע יחד עם הילדים שאחרי מספר קילומטרים הם יכולים לבקש חטיף ושיחד איתם תספרו את הקילומטרים שנותרו. בנוסף, כדאי להכין מראש ארוחות קטנות ובריאות כשהדגש המרכזי הוא על נוחות.

כלומר שיהיה קל לשלוף אותם בכל מקום ובכל סיטואציה, תוך כדי נסיעה ברכב, במטוס או בתור ללונה-פארק.

חטיפים פשוטים ומזינים לטיולים:

יוגורט – לא צריך לדאוג, יוגורט יכול להישאר מחוץ למקרר למשך מספר שעות.

   אם מוסיפים לו פרי, הילדים יכולים להתענג על זה כמעט כמו על גלידה (כמעט…)

 

אבטיח ובולגרית – חותכים את האבטיח והבולגרית לחתיכות קטנות שקל להכניס לפה. מכניסים לקופסה ולצידנית עם קרח.

  האבטיח הקר יצנן אתכם ואת הילדים במזג האוויר החמים. לאבטיח יתרון חשוב נוסף, מכיוון שאבטיח מכיל 

  יותר מ-90% מים, הוא עוזר למנוע התייבשות.

פופקורן – חטיפים וטיולים הולכים יד ביד, אין מה לעשות. אבל אם כבר חטיף מלוח, עדיף להכין בבית

  פופקורן בסיר עם מעט שמן ומלח.

  פופקורן יכול להחזיק יום שלם בשקית אטומה ולשמור על הטריות שלו כך שכשתגיעו למלון בסוף היום

  תוכלו לאכול אותו בזמן צפייה בסרט טוב.

 

ירקות חתוכים וגבינת שמנת – כמה שיותר ירקות, יותר טוב. חתכו מראש ירקות שלא נהיים סמרטוטיים

   בחום (כמו עגבניות שרי) ובעדיפות לירקות מאורכים (כמו גזרים ומלפפונים) שקל לטבול אותם בגבינה.

  לגבינת השמנת יש יתרון בטיולים משפחתיים, בזכות השומן הקיים בה היא מסייעת לשמור על תחושת

  השובע למשך זמן רב יותר ומסוגלת להחזיק מעמד בשהייה מחוץ למקרר.

 

שקדים ואגוזים – לשקדים יתרון ברור – קל לקחת חופן אגוזים, לשים בשקית ולצאת לדרך.

  הם עתירי קלוריות אז לא כדאי להגזים בכמות וכמובן לזכור שהם לא מהווים תחליף לארוחה. 

 

אדממה – פתיחת הפולים מספקת תעסוקה לילדים בזמן הנסיעה והבישול שלהם אורך דקות אחדות.

 

והכי חשוב? שתו הרבה מים – חשוב מאוד לא להגיע למצב של התייבשות. כדי לגרום לילדים לשתות אפשר לשחק משחק שבו אתם מזמזמים שיר אהוב ובזמן הזה הילדים חייבים להמשיך לשתות כדי לנצח במשחק.

כשאתם מפסיקים לזמזם הילדים צריכים להפסיק לשתות. הפסקות שירותים הן גם תירוץ מעולה למתוח שרירים, לצאת מהרכב ולהנות מהנוף.

חופשה נעימה!

 

 

קרדיט תמונה: http://thechicsite.com/

Accessibility
סגור